|
תכנית הלימודים במקצוע האנגלית
|
|
לחטיבת הביניים
|
|
כיתות ז'
|
|
ü אנו מתחילים בחזרה על החומר שנלמד בכיתות ה', ו': שני זמני ההווה, עבר פשוט ועתיד.
|
|
ü הרחבת אוצר המילים, שימוש במילון ופיתוח עצמאות בהתמודדות עם קטעי הבנת הנקרא.
|
|
ü כתיבה מרמת המשפט, הפסקה ועד לחיבור של כמה פסקות בהתאם לרמת הכיתה.
|
|
ü אנו מתרגלים הבנת הנשמע לפי הקלטות של ספרי הלימוד או חומר מגוון אחר: סרטים, משימות האזנה לתכניות טלביזיה או הקשבה להקראת המורה.
|
|
ü אנו מספקים הזדמנויות מגוונות ורבות לדבר באנגלית: הקראה בקול, כתיבה לשם דיבור, תשובות לשאלות הנשאלות על ידי המורה ודיון חופשי.
|
|
ü לאורך כל הדרך אנו משתדלים להעצים את אוצר המילים ולהעלות את מדרג הדיבור.
|
|
ü לכל רמה יש ספר לימוד ודפי עבודה מתאימים בנוסף לתרגילים בלשון ובהבנת הנקרא.
|
|
ü כל תלמיד חייב להביא מילון עברית-אנגלית / אנגלית-עברית לכל שיעור אנגלית. יש מילונים למכירה (יד שניה) בספרית בית ספר שלנו למעוניינים – כל הקודם זוכה.
|
|
ü אנו קוראים סיפורים, משלים ושירים בהתאם לרמה.
|
|
כיתות ח'
|
|
ü רמת האנגלית בכל התחומים עולה: מבנים תחביריים חדשים, עבר וסביל, חלקי דיבר, מילות קישור, ביטויים אדיומטיים ומילות שיעבוד, כל זאת במטרה לשפר את רמת הכתיבה והדיבור.
|
|
ü בכיתה ח' גם מתכוננים לבחינת המייצב באנגלית שנערכת באביב.
|
|
כיתות ט'
|
|
ü לומדים את זמני הפרפקט, משפטי תנאי ודיבור מדווח.
|
|
ü כמות הכתיבה עולה בכל הרמות, מהודעות או פתקים לתיאורים, הבעת דעה, מכתבים ודיווחים וכתיבה יצירתית.
|
|
בסוף ט' מכוונים את התלמידים למסלול הבגרות האופטימאלי בשבילם.
|
|
|