logo   logo
כניסה למערכת

 

 

"קו חיי"

העבודה שלי עוסקת בקו החיים שלי.

היא מורכבת מפרקים חשובים ומרכזיים בחיי ומתחנות מהותיות דרכן עברתי.

בעבודה בחרתי להשתמש בטכניקות שונות: פיסול, ציור, תבליט, קולאז' ואסמבלאז' של חפצים ותמונות מחיי. שילובם בעבודה מעניק להם בעיני משמעות חדשה. אני אוהבת גיוון ושילוב של אלמנטים באומנות, לא רק ציור, פיסול או שימוש בחפצים בנפרד, אלא חיבור כל שלל האפשרויות יחדיו, ליצירת שילוב מעניין, מקסים, עשיר ומפתיע.

הבחירה לעסוק בחיי יצרה אצלי הזדהות עמוקה עם נושא העבודה. יצרתי במיצב שלי רגעים בהם התרגשתי, התחדשתי, צחקתי או נעצבתי. תהליך העבודה גרם לי להזכר בכל אותם רגעים ותקופות שעיצבו והפכו אותי למי שאני היום. נהנתי מאד מתהליך בניית המיצב כשחיוך ודמעת נוסטלגיה מופיעים חליפות.

השתמשתי בצבעוניות רבה בכדי לשמח את העין ולהראות את שמחת החיים שלי. לדעתי צבעוניות עשירה מסקרנת, מעניינת ומושכת לדעתי את עין הצופה.

השתמשתי בכל שטחו של קיר החדר כדי ליצור קשר מאחד בין כל מרכיבי העבודה. בחרתי לקשר בין כל העבודות, הנפרדות כביכול, ע"י קו רצף מחבר היוצר סדר כרונולוגי וקשר של התקדמות וצמיחה במרחב ובזמן. הקו המחבר המתפתל בין חלקי העבודה תופר וקושר את כל החלקים למהות אחת מלוכדת שהינה "קו חיי" .

בתולדות האמנות שלמדתי ראיתי כי רוב האמנים משתמשים בכל יצירה בטכניקה אחת בלבד ומתמקדים בכל פעם בעניין ובנושא אחד. חיפשתי כיצד לבטא את עצמי בכמה טכניקות בו זמנית והניסיון הזה נמצא כאן על הקיר.

שלבי חיי פרושים וחשופים כאן לפניכם בצבעים, בצורות ובגדלים שונים. ניתן לראות כיצד גדלתי,התפתחתי,הצלחתי והפכתי מתינוקת הגדלה בבטן אימי לנערה שהעומדת כאן היום. בסיום ניתן למצוא גם רמז לבאות ...                                 

 

 

 

 

 

 

גוני שפורר

    

מבט כללי
5 תמונות