רכזת מקצוע חט"ע: זהר שטרנברג
רכזת מקצוע חט"ב: רחל חסין
מורים: זהר שטרנברג, נורית ברנד, סיון קורן, טובית אבידר,
אסתי שחר, מיכל רן פנחס, אורטל קומרצ'רו, דוידה רוט, עדן ג'ואמיס, רחל חסין, גלית דה-פז (חנ"מ)
|
|
|
מטרות מקצוע האנגלית
|
|
א. רכישת מיומנויות דיבור כדי לתקשר בצורה אפקטיבית במצבים שונים.
|
|
ב. פיתוח יכולת התמודדות עם טקסטים מגוונים ברמות שונות.
|
|
ג. שיפור היכולת להציג מידע בצורה מסודרת בעל פה ובכתב.
|
|
ד. לימוד מבנה השפה (דקדוק, תחביר, וכו') בהתאם לגיל התלמיד ורמתו.
|
|
ה. הכרה והוקרת ספרות הכתובה באנגלית.
|
|
|
|
ארגון הלימודים באנגלית ומדיניות
|
|
מתחילים את הלימודים בכיתות הטרוגניות. במהלך כיתה ז' מחלקים את התלמידים לרמות שונות בהתאם ליכולתם והישגיהם. כל זאת על מנת לאפשר לכל תלמיד למצות את יכולתו בתנאים הטובים ביותר.
|
|
החלוקה לרמות בכל הכיתות אינה סופית. תלמידים המוכיחים כי הם מסוגלים ליותר עולים רמה, ולהיפך.
|
|
המדיניות שלנו היא לאפשר לכל תלמיד להבחן במספר היחידות הגבוה ביותר בהתאם לרמתו ויכולת העבודה שלו.
|
|
|
|
מיומנויות נרכשות
|
|
1. יכולת הקשבה והבנה משמיעה
|
|
2. דיבור: מהרמה הבסיסית ביותר ועד לרמת הרצאה קצרה בפני כיתה
|
|
3. קריאה: ממודעות פשוטות ועד לקריאת ספרים באורך מלא
|
|
4. כתיבה: מהודעות פשוטות ועד חיבורים באנגלית רשמית
|
|
5. ספרות: הערכה וניתוח יצירות על פי תכנית הלימודים החדשה של משרד החינוך “HOTS” (שימוש במיומנויות חשיבה ברמה גבוה). למידע נוסף לחצו “HOTS” :
|
|
6. מילון: שימוש מושכל במילון (לכן חובה להביא מילון לכל שיעור). רכישת המילון באחריות התלמיד ובהתאם להנחיית המורה.
|